Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2009 17:33 - Преглед на новините или защо няма да се откажа от Космото си
Автор: ellyst Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1716 Коментари: 4 Гласове:
2



Полазиха ме мисли, което се случва рядко, особено на политическа тематика, с извинение. Понеже реших да сменя Космото със Сериозни периодики, за да не изпадна в прекален шок от рязката смяна, реших да започна с нещо леко. Пратих Гугъл на лов, позачетох се в текстовете под снимките и неусетно  започнах да се тревожа от разни политически...ами, неща.   Първо, развълнувана съм от извънредната ситуация, в която попада ден след изборите Зам-Министъра на Извънредните ситуации (ужасно се притесних като разбрах че има такъв зам-министър, а аз не знам, докато стопля че иде реч за бедствията и авариите). Арестували го. Ми, вероятно така му се пада. Винаги има за какво да арестуваш един Министър (Освен Министъра на държавната администрация,  който не е достигнал въз-ръстовата граница за да носи отговорност за простъпките си, като например от Впечатляващо Присъствие на тържествено откриване на Най-Високите(!!) Пилони в Европа). Министрите, разбира се, го знаят това и винаги имат приготвен комплект с тоалетни принадлежности, чисто бельо и книга с меки корици(и меки страници), за извънредни ситуации. И освен това трябва да си купуват само обувки без връзки. Обичам обувки без връзки, тия връзки много ми простеят, а и като ти ги вземат в предварителния арест, изглеждаш много писюрски(Да си запиша в тефтерчето,  да нямам мераци да ставам министър, предпочитам да избирам сама модела на обувките си и менюто за следващите двайсетина години). Бързо се отегчих от тази новина, имаше само една снимка и никаква любовна драма в експозето. Мен Космо ме е разглезило, свикнала съм на всяка страница да има поне два пъти споменати думи от рода на „гореща вана”, „сладурче”, „фешън”, а в прочетеното за министерската авария нищо ванно или фешънно не пишеше, затова погледа ми скочи на следващата новина.   Царя абдикира. Подава си оставката. Напуска. Все още се чудя, да се притесня ли от това или да не се. Кой го интересува всъщност Царя къде е, мен дори и Гол не ме интересува, Царя де. Зет му е друга бира, но той е женен. За Царкиня. Какъв шанс имам аз с моя работническо-учителски произход, най-личния в рода ми е бил един прапрачичо, поп, въздебел и весел, който е умрял от апоплексия вследствие преяждане и препиване насред сватба, докато тропал ръченица.  И към тази новина загубих интерес, поне да абдикираше заради някоя Разведена Американка, пък той- заради резултата от изборите. Като че ли някой изобщо е изненадан от този резултат. Да беше си подал преди това оставката, ей тъй, да ни  сюрпризира приятно, хем щеше да си е тръгнал щото Той така е решил, а не защото е изритан... Интересно, Царя какви обувки носи, с връзки или без връзки? Много неприятно ще е, тръгвайки си, да му се развърже връзката и да се наложи да се наведе. Не е царствено, някак, да те запомнят на тръгване наведен. Ако ми се случи, бих се скрила вдън гори. Вдън,дън гори.  Но, тъй като Царската новина всъщност не е никаква новина, поради хладния й аристократизъм и липсата на всякакво споменаване на горещи вани и прочие, цъкнах връз следващата. Пак министър. Тия са като миазма, напълзяли са навсякъде. Този път обаче, не той е арестувания, а този, който държи под ключ лошите. Таз новина по ми хареса, вече има лек От Кутюр привкус, обсъжда се удачността на появата ви в изборна секция с барета, като лично министъра изразява мнение, че подобни моди са пошли и недемократични и че посягането към баретата като изборен аксесоар се преодолява, грешка на растежа просто. Трудно ми е да му следя мисълта, макар да съм съгласна принципно с него, но поради слабостта си към горещите вани, не бях грабната от вълненията му на тема шапки. Аз барети не харесвам, само неприятности носят – докарват главоболие, безсъние и сериозни притеснения за собствената ви глава.... Мерси. Чудя се да продължавам ли да чета по-надолу, много съм разочарована от липсата на всякаква екзотичност в политическите новини. Едни сухи такива, липсва им колорит, липсва им топлота, сърдечност някак им липсва.  „Президента призовава да не се пренася агресията в Парламента”. Казвам ви, тия хора имат нужда от една гореща вана. Всякакви агресии ще бъдат уталожени, чудеса прави горещата вана за диалога, консенсуса и разбирателството, за които говори той под това заглавие. Затова, към всички държавни структури, е редно да се предвидят изграждането на Спа-центрове(основно с горещи вани). Все пак, волята на Президента, си е воля на Президента.... докато се бях замислила дали самия Президент редовно си взима гореща вана, погледа ми се плъзна на следващата новина. „Кризисен център ще помага на изпаднали в беда български граждани в чужбина”. Ми, добре. Пак Министър. Казвам ви, тия са като микроби. Този Министър специално се хвали, че щял да спасява всеки в нужда, но от есента. До тогава, никакво изпадане в беда, ако обичате, все пак министерството си има други работи, външни. По изключение спасявали отвлечена българка в Сомалия, предполагам са взели това решение защото не могат да чакат до есента, в Сомалия всички са безкрайно гладни, няма никаква храна, и не е ясно дали ще има кого да спасяват, ако отложат акцията за след откриване на Кризисния център. Тъкмо ми стана интересно, казах си- ето, най-после новина, в която има Спотаена Драма и Дебнещи Опасности, отвлечени Дами,  Министри, които ги спасяват, и тя новината взе че свърши. Никакви пикантни подробности, никакви намеци поне за това дали пък не са я отвлекли докато си е взимала гореща вана. Ни-що. Скука. Щата на министерството бил едиколко си, пък всички в министерството говорели по три езика, жените в министерството се увеличили, ама това изобщо не е вълнуващо.  Колко неколоритно, не мога да разбера как има хора, кото се интересуват от подобни глупости. Не, няма да продължавам.  Оставям политическите новини на вас, мерси. Връщам се към  розовото ми списание,  блузките с гол гръб и щастливото безхаберие по отношение на политиката и извращенията около нея.  Все пак, за да не съм прекалено повърхностна и да ви докажа, че имам Дълбока Душа и Разностранни Интереси,  като наближат следващите избори, ще се поогледам, поослушам, та дори ще гласувам. До тогава, простете, но ще си чета космото, ще си пълня красивата главица с полезни и практични съвети  Как да Му доставя Неземно Удоволствие в Гореща вана и кои са последните тенденции при обувките (без връзки, на токчета).И никакви политически новини!  И съм абсолютно сериозна!



Гласувай:
2



Следващ постинг

1. анонимен - Ох, не знам, не знам...
06.07.2009 19:29
Не съм съвсем уверена, че не е далеч по-добре човек да се интересува от политика, било то и на повърхностно ниво ("Ай ша ви !@&#$@# на всичките!), отколкото да открива истината за живота точно в Космо, Мосмо или подобни хм, издания...
цитирай
2. анонимен - Това бях аз, Бу!
06.07.2009 19:31
Туй по-горе.
Мини на Уърдпрес, сериозно.
цитирай
3. анонимен - ellist
09.07.2009 17:51
Гyшкам тe!
цитирай
4. ellyst - sulu :)
09.07.2009 20:31
Много си мила :) И аз теб.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ellyst
Категория: Лични дневници
Прочетен: 21976
Постинги: 5
Коментари: 11
Гласове: 53
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930